Αναρτήσεις

Εικόνα
Για τους μαθητεσ τησ Α Λυκειου εκπαιδευτικη εκδρομη στην αθηνα, 12 μαρτιου 2015 Εκπαιδευτικοί στόχοι της επίσκεψης της Α΄Λυκείου του ΓΕΛ Ανατολής στην Αθήνα Στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας της Α΄ Λυκείου, επιθυμούμε να συνοδεύσουμε τους μαθητές της τάξης αυτής στην Αθήνα. Οι εκπαιδευτικοί μας στόχοι είναι, μέσω των επισκέψεων σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους και της συμμετοχής σε προγράμματα σχετικά με την αρχαία Ελλάδα, να κατανοήσουν οι μαθητές το γνωστικό αντικείμενο το οποίο διδάσκονται, να αποκτήσουν άμεση αντίληψη του χώρου ο οποίος πρωτοστατούσε στις εξελίξεις ενός ευρύτατου χρονικού φάσματος της αρχαίας ιστορίας, και να συνειδητοποιήσουν ότι τα στρατιωτικά, κοινωνικά, πολιτικά, πνευματικά επιτεύγματα της αρχαιότητας, καθώς και η καθημερινή ζωή τότε, αποκτούν συνέχεια στο χρόνο και εκφράζονται με την ιστορική μνήμη του λαού μας. α) Θα επισκεφτούμε το Εθνικό αρχαιολογικό μουσείο, στις αίθουσες του οποίου τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τον αιγυπτι
Εικόνα
σαρκωση πόρνη επιθυμούσε ο Θεός; - ναι πόρνη, την ανθρώπινη φύση Στη γλώσσα και τη ζωή της Εκκλησίας τα Χριστούγεννα σημαίνουν Σάρκωση. Σάρκωση θα πει πως ο απερινόητος, απρόσιτος και άκτιστος Θεός ταπεινώνεται και γίνεται ένα με τη φθαρτή και θνητή φύση μας. Πραγματικά, όχι φανταστικά. Γίνεται πλήρης, όμοιος με μας άνθρωπος, αποκτά σάρκα και οστά. Αδειάζει η θεότητα μέσα στο κορμί της ανθρωπότητας από αγάπη και μόνον. Σκάνδαλο για τη λογική, τρέλα ακατανόητη. «Μυστήριον ξένον ορώ και παρόδοξον» ψάλλει ο υμνωδός της Εκκλησίας και έχει βαθιά επίγνωση του μυστηρίου που συντελείται, της παραδοξότητας δίχως προηγούμενο. Μόνο με πίστη, δηλαδή εμπιστοσύνη, χωρίς όρους και όρια βιώνεις τέτοια αποκάλυψη. Ρίσκο, τελικά, η πίστη στο Θεό - όπως και στον έρωτα - δεν έχει ασφαλίσεις, κατοχυρώσεις, αποδείξεις. Διακινδυνεύεις, χάνεις ή κερδίζεις τα πάντα. «Κι΄ όποιος δεν απελπίστηκε απ΄ όλα δεν τρέχει κοντά στον Θεό» (Κόντογλου). Με τόλμη που εκπλήσσει ακόμη και σήμε
   ΜΙΚΡΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ Τὸ Κορμὶ καὶ τὸ Σαράκι μπατιρημένο κουρεῖο Σάββατο βράδυ χωρὶς δουλειὰ μπατιρημένο κορμὶ Σάββατο βράδυ χωρὶς ἔρωτα τὸ φιλὶ ἑνώνει πιὸ πολὺ ἀπ᾿ τὸ κορμὶ γι᾿ αὐτὸ τὸ ἀποφεύγουν οἱ πιὸ πολλοὶ τὸ γατί μου δὲ χορταίνει μόνο μὲ χάδια θέλει καὶ φαΐ τὸ κορμί μου δὲ χορταίνει μόνο μὲ φαΐ θέλει καὶ χάδια ἀπ᾿ ὅλα τὰ ἀφηρημένα οὐσιαστικὰ πειράζει νὰ ἑξαιρέσουμε τὴ μοναξιά; ἀφαίρεσε τὴ νύχτα ἀπ᾿ τὰ μάτια σου – πῶς νὰ παλέψω μόνος με τοὺς δυό σας; ἡ νύχτα εἶναι παγερὴ καὶ μ᾿ ἔχεις στήσει μὲ γέλασες μὲ γέρασες μὴν καταργεῖτε τὴν ὑπογεγραμμένη ἰδίως κάτω ἀπὸ τὸ ὠμέγα εἶναι κρῖμα νὰ ἐκλείψει ἡ πιὸ μικρὴ ἀσέλγεια τοῦ ἀλφαβήτου μας κάθε φορὰ ποὺ νομίζω πὼς σ᾿ ἔχω στὸ χέρι βλέπω πόσο ὁ ἔρωτας εἶναι ἀχειροποίητος ἔλαιον θέλω καὶ οὐ θυσίαν κι ἐμεῖς ποὺ θυσιαστήκαμε; κι ἐμεῖς ποὺ δὲ λαδώσαμε; ἔχτισα τὸν παράδεισό μου μὲ τὰ ὑλικὰ τῆς κόλασής σου θυσίασα τὸν ὕπνο μου κυρία γιὰ νὰ διαβάσω τὰ ποιήματά σας κι ἐκεῖνα μ᾿ ἀποκοίμησαν Θανάση γ

Πόλις - Κράτος

για την ιστορια της α λυκειου (πολις - κρατος) κάποιες ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις 2. Η πόλη κράτος και η εξέλιξη του πολιτεύματος from Kvarnalis75 5. Αθηνα πορεία προς τη δημοκρατία from Kvarnalis75 η πόλη κράτος και η εξέλιξη του πολιτεύματος from Χρύσα Παπακωνσταντίνου Αποικιακή εξάπλωση κ' Η πόλη-κράτος from Electra Koutsivitis 1. Αποικιακή εξάπλωση - Β' ελληνικός αποικισμός from Kvarnalis75
Εικόνα
Ιστορια α λυκειου - διαγωνισμα Ερωτήσεις από την τράπεζα θεμάτων και προαιρετικό υλικό       

Διαγωνισμα Ιστοριας Β - Υλη

Διαγωνισμα Ιστοριας Β - Υλη Η Ύλη για το διαγώνισμα στην Ιστορία της Β Λυκείου, α΄τετραμήνου Και…καλό διάβασμα.!!!!!  Το τμήμα Β1: -από το κεφ1. 5, "Η Εικονομαχία", μόνο το β. Έναρξη της εικονομαχίας (σελ. 22) - το κεφ.1. 6, "Κοινωνία και οικονομία", όλο . (σελ. 23-25) -από το κεφ. 1.7, "Σλάβοι και Βούλγαροι", μόνο το β. Ίδρυση του κράτους των Βουλγάρων (σελ. 26-27) - το κεφ. 1. 8, "Το φραγκικό κράτος υπό τις δυναστείες των Μεροβιγγείων και των Καρολιδών", όλο, (σελ. 28-31) -το κεφ.2.1,  "Προοίμιο της ακμής του Βυζαντινού κράτους", όλο (σελ.34-35) -από το κεφ. 2.3, "Κοινωνία", το β. Η μεσαία τάξη και το γ. Η κοινωνία του χωρίου και η πάλη κατά των δυνατών (σελ. 38-39) -από το κεφ.2.7, "Το σύστημα της φεουδαρχίας", μόνο το α. Χαρακτηριστικά και εξέλιξη (σελ. 50-51) Μην ξεχάσετε να μελετήσετε τα παραθέματα των αντίστοιχων ενοτήτων!!! Το τμήμα Β4:  - από το κεφ.1.2, &qu